Fakty po południu

  • Foto: Urząd Miasta Łodzi | Video: Paweł Laskosz / Fakty po południu
  • Pytania o karierę Jakuba K. "Ministerstwo powinno zająć stanowisko"
  • "Cyniczna manipulacja rządzących". Spór o deklarację LGBT

Przewrotne hasło i światowy zasięg. Tak promuje się Łódź

Nie inwestuj w Łodzi - czyli światowa promocja polskiego miasta. Hasło może nieco mylić, ale tak naprawdę w przewrotnym spocie Łódź kusi zagranicznych inwestorów, żeby z biznesem weszli właśnie do tego miasta. Krótkie filmy już zaczynają pojawiać się w największych światowych mediach.

Autor: Paweł Laskosz / Źródło: Fakty po południu

Komentarze (0)

Dodaj komentarz do artykułu
domyślny avatar
Zaloguj się, aby dodać komentarz
Dodaj komentarz do artykułu
domyślny avatar
  • Udostępnij komentarz w:
  • ikona twitter
  • ikona facebook
  • ikona google plus
publikuj
Właśnie pojawiły sie nowe () komentarze - pokaż
Forum jest aktualizowane w czasie rzeczywistym
Zasady forum
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Fakty TVN nie ponoszą odpowiedzialności za treść opinii.

Pozostałe informacje

tvnpix